Ibiza 2014 xSunkissed

Ibiza 2014

Hellooo, I’m back! helaas helaas.. Liever zat ik nog te genieten van alles van Ibiza. Het land met verkopers die je allemaal ‘lovely’ noemen, de heldere blauwe zee, waar je een flesje openmaakt met een piemel flesopener, iedereen in croptops loopt en waar iedere minuut een hagedis voor je voeten wegschiet. En ik heb er 8 dagen van genoten. En vandaag geef ik jullie een verslagje van deze vakantie.
‘Zullen we in mei een weekendje shoppen in Londen?’ Zo begon dit. Dus samen met Marleen, mijn beste vriendinnetje, zaten we een aantal avonden te zoeken naar goede vlucht aanbiedingen en betaalbare hotels. Maar die vonden we niet. ‘Voor dit geld zitten we een week in de zon!’ zei ik gefrustreerd, waarop we besloten om dat eens te bekijken. Ik wilde graag naar Ibiza en die prijzen stonden ons een stuk meer aan. Uiteindelijk hebben wij hotel Mar Amantis geboekt via Sunweb. Het kostte ons geloof ik €485,- per persoon en dan hadden we een retourvlucht, de transfers, 8 dagen hotel én -dit is het beste- we zaten all inclusive. Je ziet, voor dit geld hadden we een kaal hotel en een vlucht naar Londen dus dit was way better.
Ibiza strand xSunkissed

We boekte dit 22 dagen van te voren, dus erg lang aftellen was het gelukkig niet.

Ons hotel ligt in San Antonio, ik vond dat een leuk gebied. Een mooie boulevard, winkeltjes, een haven en natuurlijk clubs. Als je een stukje langs de boulevard liep had je elke avond een prachtige zonsondergang. Iedereen op de boulevard nam daar foto’s van haha. Ik had er wel van gehoord, maar niet verwacht dat het écht zo mooi was.
Sunset Ibiza xSunkissed
We zijn ook een dag wezen winkelen in Ibiza Stad, de hoofdstad van het eiland. Overigens heet het daar Eivissa, mocht je er ook heen gaan. Er zitten daar  een boel leuke winkeltjes, ook een Pull&Bear en een KIKO, bij de laatste heb ik twee mooie oogschaduws gekocht.
Ibiza stad xSunkissed

Dit is trouwens de playsuit die ik kocht bij Pull&Bear.

Wij zijn ook naar de famous Hippiemarkt geweest – je weet wel, van de reclame met Harry van de Sunweb en de huifkar haha – . Alleen gingen wij gewoon met de bus. Mocht je naar Ibiza gaan raad ik je aan om gewoon even te kijken hoeveel het kost om met de bus te gaan, aangezien de excursies die worden aangeboden veel duurder zijn en dat geld geef je natuurlijk liever uit op de Hippiemarkt!
Hippymarkt Ibiza xSunkissed
Zelf heb ik een mooie statement ketting en een armband gekocht. Vanuit de Hippiemarkt, die op woenadag in Es Canar is, gingen we door naar de Jacaranda Lounge Club. Daar besloten we om even te lunchen en wat te drinken, het is daar prachtig. Loungebedden, parasolletjes, mooie stoelen, een zwembad en zelfs een bar in het zwembad. Erg leuk om even te loungen!

Jacaranda Ibiza xSunkissed
Omdat ik in Turkije elke dag ging snorkelen wilde ik dat hier ook doen, de onderwaterwereld kan zo mooi zijn! Dus wij besloten mee te gaan met een speedboat die je langs de huizen van David Guetta, Naomi Campbell en Enrique Iglesias voer, je meenam naar het enige nog originele hippiehuis, je de love cave liet zien en tussendoor een snorkel pauze met free drinks gaf. Voor de free drinks had ik niet zoveel oog, ik sprong ik het water om de vissen te bekijken. Helaas… geen vis te bekennen. None. Tot daar was deze boottrip erg leuk, maar na het zwemmen kwam ik weer op de boot en was binnen een minuut heel erg zeeziek. BUMMER 2. Gelukkig gingen we toen alweer op de terug weg, dus ik heb verder niks gemist.
Nadia Ibiza xSunkissed

In ons hotel zaten leuke mensen, mijn Engels is erg goed en ik spreek ook wat Spaans dus ik kon best praten met mensen. Uiteindelijk vormde we een leuk groepje met Britten, Belgen en nog twee Nederlanders. Daar gingen we ook mee uit, wij zijn twee avonden bij Linekers geweest en ook nog een paar avonden bij Bucanero’s Official. De sfeer met uitgaan daar is zo leuk, iedereen praat met iedereen en iedereen is elkaars vriend. Dat is hier in Nederland wel anders. Ik heb echt leuke mensen ontmoet in Ibiza! ♥
Party Ibiza xSunkissed

– ja ik weet het, ik had jullie gewaarschuwd, dit werd een lang artikel –

Het weer was ook echt prima, lekker warm om in je bikini rond te lopen, of shortjes en een croptop. We hebben 1 dag gehad die echt niet lekker was, het was wel warm, maar het regende wat. Gelukkig klaarde het einde van de middag wel weer op. In de avond koelde het trouwens wel erg af, daar had ik me iets op verkeken waardoor ik alleen mijn vest van het vliegtuig had en de lange broek van de heenreis.

Op een dag stond ik in de zee, die echt heel helder is, en opeens zwom er een soort mini haaitje ofzo langs me. Echt een hele grote vis! Het water is daar zo helder dat je in de boot op een stuk van 6 meter diepte nog het golfjes reliëf van het zand kan zien! Best bijzonder.

Ibiza was voor mij echt een hele leuke ervaring, als ik terug kon ging ik meteen. Ik weet zeker dat ik nog eens terug kom op Ibiza, het is daar zo fijn.
Dit nummer is trouwens omgedoopt tot het Ibiza-nummer! Move, move, shake, shake, now drop, what yo mammaaaa say!

Als je dit leest, well done, je hebt mijn mega artikel helemaal afgelezen haha.
Ben jij wel eens in Ibiza geweest?

Reacties (21)

1. Sylvia

Wauw wat leuk!!! Ibiza lijkt me echt heel gaaf! Leuk artikel :)
    Sylvia recently posted…My Chili con carne recipe!

2. Esmeralda

Super leuk Ibiza en inderdaad San Antonio …. goede keuze :). Heerlijke vibe daar..

Liefs, Esmeralda
    Esmeralda recently posted…Inspired by Negin.

1. Nadiaa

Ja heel fijn daar. Ik heb er echt heimwee naar haha
      Nadiaa recently posted…Outfit of the day

3. Mariëlle

Gave foto’s , ik ben jaloers!
    Mariëlle recently posted…Outfit of the day

4. Denise

Hoi mede-blogger!

Oh wat leuk dat je daar geweest bent! Hoe is het nu op Ibiza? Ik ben er in de zomer dan 2010 geweest en hoop er snel weer heen te gaan. David Guetta – Where Them Girls At ft. Nicki Minaj, Flo Rida doet me echt aan mijn vakantie denken. Dat nummer werd daar zo vaak gedraaid! Toen die tijd heb het vliegtuig van David Guetta ook nog gezien (fly me I’m famous). Echt een GEWELDIG eiland is het! Leuke post dit! (:

Liefs, Denise

1. Nadiaa

Ah dankjewel, wat een leuke reactie. Ik vind het ook geweldig op Ibiza! Wij hebben het huis van hem alleen gezien haha. xoxo

5. Jennifer

Wauw superleuk! Ik dacht dat ibiza altijd veeeel duurder was! Mooi dat jullie het leuk hebben gehad, wel jammer van die ene dag met regen maargoed.
    Jennifer recently posted…Photo Diary #25

1. Nadiaa

Soms moet je even goed zoeken haha, maar wij hadden het ook duurder verwacht, het viel ons mee!

6. Florentine

Wat onwijs gaaf dat je naar Ibiza geweest bent!! Je hebt ook mooie foto’s gemaakt! X

1. Nadiaa

Dankjewel! Ik heb ook meteen een fotoboekje gemaakt en nog iets anders leuks, maar dat komt nog op mijn blog te staan =)
      Nadiaa recently posted…PUMA Brasil – Limited Editions

7. july

Ah ziet er goed uit meid, ik wil ook!!
    july recently posted…Hoe bloggen mijn leven veranderde!

8. Eva

Super leuk om te lezen Nadia!
    Krijg helemaal zin om op vakantie te gaan ☀️
    xxx

1. Nadiaa

Dankje eev! Ja dat snap ik haha, ik krijg ook weer helemaal vakantie feeling als ik de foto’s bekijk!

9. Trudy

Ik moet echt een keer naar Ibiza, niet alleen hoor ik de sterren erover maar echt gewoon iedereen! prachtige fotos heb je gemaakt meid. Ook echt super tof dat de mensen daar ook lekker sociaal zijn!

1. Nadia

Jaaa, haha we hebben echt ontzettend veel foto’s gemaakt dus ik ga er een mooi fotoboekje van maken.

10. Marloes

Wat leuk om jou ervaringen te lezen. Ik zit er nu ook! T’is inderdaad super hier
    Marloes recently posted…Motivation Monday #4

1. Nadia

Wat toevallig! Waar zit jij? Welk gebied?

11. Linda

Heerlijk, het klinkt als een top vakantie! Ik ben er twee jaar terug geweest en kom er zeker nog eens terug. Dat weet ik zeker!
    Linda recently posted…Review | NEW! Garnier Damage Repair

1. Nadia

Top vakantie was het zeker, alles klopte gewoon. Enige minpuntje was de dag met wat regen, maar verder perfect!

12. Marleen

Het was echt onwijs leuk <3

13. Manon

Wat een leuke foto’s, ik ben er nog nooit geweest, maar heb er veel goeds over gehoord!